کارشناس مرکز تماس کار تمام وقت

2 ماه پیش امور مشتریان و پشتیبانی تهران   184 بازدید
جزئیات شغل

پشتیبانی کاربران به عنوان کارشناس مرکز تماس صرفا جهت شیفت صبح

ویژگی های مورد نیاز:

- مسلط به زبان انگلیسی (writing , speaking)

- روابط عمومی بالا و فن بیان قوی

- متعهد و منظم

- قدرت حل مسائل

- خوش برخورد و صبور در برابر مشتریان

- گویش و ادبیات مناسب

- آشنا با اینترنت و مایکروسافت آفیس

معرفی شرکت
جهان امروز، جهان تغییرات عظیم، ریشه‌ای و پیشرفت‌های بزرگ است.
هلدینگ آیتورز iTours فعالیت تجاری خود را در سال ۱۹۹۵ با ارائه انواع خدمات مسافرتی وگردشگری، ارزی، و... در نروژ آغاز نمود.