کارشناس مرکز تماس کار تمام وقت

3 ماه پیش امور مشتریان و پشتیبانی تهران   301 بازدید
جزئیات شغل

در حال حاضر شرکت اسنپ اقدام به جذب کارشناس مرکز تماس برای شیفت عصر (شنبه تا پنجشنبه از ساعت 22:30 الی 7:00) را دارد. 

ویژگی های مورد نیاز برای کارشناس مرکز تماس عبارتند از:

روابط عمومی قوی

قدرت حل مسئله

توانایی انجام چند کار

پیگیر و صبور در برابر مشتریان

ارسال به موقع گزارش ها برای مدیر واحد

گویش و ادبیات مناسب

 و دارای حداکثر 35 سال سن.

معرفی شرکت
شرکت ایده گزین ارتباطات روماک، با نام تجاری اسنپ، در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. اسنپ فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چهار سال به بزرگترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد.